La Compagnie wil SAMEN. met Amysoft Lycurgus inspireren om meer mensen in beweging te krijgen

Geschreven door: Theo Sikkema

Met veel plezier kunnen we melden dat marketingcommunicatiebureau La Compagnie gevestigd in Groningen zich voor komend seizoen als sportmarketing partner verbonden heeft aan Amysoft Lycurgus. Met de intentie om langer met elkaar samen te werken.

Via het door La Compagnie en hoofdsponsor Nedmag ontwikkelde thema SAMEN. was La Compagnie achter de schermen al verbonden met Amysoft Lycurgus. Deze samenwerking is nu formeel bekrachtigd met het op dinsdagmiddag ondertekenen van een overeenkomst.

Doelstellingen
Managing Director Renate Boschma van La Compagnie over de samenwerking. ‘De doelstellingen die samen met Amysoft Lycurgus zijn geformuleerd, omvatten enerzijds het uitbreiden van de fanbase van de eredivisionist en een sterk(er) merk maken van de bluearmy. Daarnaast willen we een breder publiek inspireren om op een leuke manier meer aan beweging te doen via allerlei vormen van volleybal, van beach tot voetvolley.’

Voor Amysoft Lycurgus is het zeer prettig en ook wenselijk om samen te kunnen werken met een partij die zijn sporen meer dan verdiend heeft op het gebied van sportmarketing en communicatie.

Meer dan 30 jaar ervaring in sportmarketing
La Compagnie heeft als marketingcommunicatiebureau een lange ervaring op het gebied van sportmarketing die haar oorsprong vond via het Italiaanse sportmerk Lotto, het watersportmerk Gaastra, Twinlife met Ronald en Frank de Boer, Univé/SC Heerenveen, Donar en het nu bijna 30-jarige partnership met FC Groningen.

Reacties op dit artikel:

Geef een reactie

VOLGENDE WEDSTRIJD

03 december 2022

20:00

Samen Lycurgus Sliedrecht Sport
BESTEL TICKETS

11 december 2022

Active Living Orion Samen Lycurgus